poniedziałek , 24 Wrzesień 2018
Home » Aktualności » UWAGA klienci sieci handlowej Lidl!

UWAGA klienci sieci handlowej Lidl!

Jak informują media w 2 produktach sprzedawanych w sieci  Lidl znaleziono plastik. W związku z tym Sieć wycofuje je ze sprzedaży. W komunikacie przeprosiła już klientów za zaistniałą sytuację. Lidl Polska wycofuje aktualnie produkt „Freshona” Krojone pomidory sort bazylia oraz „Italiamo” Krojone pomidory sort bazylia z datą minimalnej trwałości 31.12.2020 r. i numerem partii L327NDB 6A-31/12/2020 SI LB 224. Powodem wycofania z obrotu jest możliwość wystąpienia w produkcie zanieczyszczenia w postaci plastikowego ciała obcego. Ze względu na możliwość zranienia podczas konsumpcji klienci powinni zastosować się do zalecenia zwrotu produktu oraz zrezygnować z jego spożywania.

Sprzedaż wycofywanego z obrotu produktu „Freshona” Krojone pomidory sort bazylia oraz „Italiamo” Krojone pomidory sort bazylia z datą minimalnej trwałości 31.12.2020 r. i numerem partii L327NDB 6A-31/12/2020 SI LB 224 prowadzono w sklepach Lidl Polska. Ze względu na ochronę konsumentów reakcja firmy Lidl Polska była natychmiastowa i produkt wycofano z obrotu. Produkt można zwrócić we wszystkich sklepach Lidl. Klient zwracający produkt otrzyma zwrot pieniędzy, dotyczy to także zwrotów bez okazania paragonu.

Wycofanie z obrotu rynkowego ogranicza się wyłącznie do produktów „Freshona” Krojone pomidory sort bazylia oraz „Italiamo” Krojone pomidory sort bazylia z datą minimalnej trwałości 31.12.2020 r. i numerem partii L327NDB 6A-31/12/2020 SI LB 224. Inne produkty sprzedawane przez Lidl Polska, a w szczególności inne produkty marek „Freshona” oraz „Italiamo” nie podlegają wycofaniu.

Lidl Polska przeprasza wszystkich konsumentów za powstałe niedogodności związane z wycofaniem produktu.

Autor: Lidl.

Redakcja